Shares

Daar is-ie dan: Black Friday

Misschien vind jij het geweldig, maar wat ik toch allemaal in mijn digitale Postvak In vind deze week…. Aanbiedingen van coaches, therapeuten, webdesigners, consultants. Allemaal mooie ZP’ers die echt goed werk verrichten. En toch kan ik me niet voorstellen dat ZP’ers die zichzelf een beetje respecteren zich laten meevoeren in dat wat de massa doet. En dan ook nog Black Friday. Een uit Amerika overgewaaide hysterie waar shoppende mensen al schreeuwend met elkaar op de vuist gaan om die geweldige aanbieding te kunnen bemachtigen op de laatste vrijdag van november. Daar wil je toch niet mee geassocieerd worden als rechtgeaarde ZP’er? Ik niet in ieder geval.

En we hebben er al de hele week last van want het is, tenminste hier in Nederland, inmiddels is uitgegroeid tot een Black Friday Week. Huh?

Niet doen

Kijk, ik begrijp heel goed dat je zichtbaar wilt zijn. Erger nog, ik roep al eeuwen dat je goed zichtbaar moet zijn voor die mooie klanten van je. Ze moeten weten dat je bestaat. Maar één of andere black friday actie optuigen, omdat ieder ander dat ook doet en je bang bent om de boot te missen… Niet doen!

Jij bent zoveel mooier dan dat, zo veel waardevoller.

Authentiek

Echt, ik weet zeker dat jij op een authentieke manier zichtbaar wilt zijn. Zodat je die klanten trekt die echt bij je passen. En dan zijn er heel veel andere manieren dan Black Friday. Er zijn heel veel manieren om zichtbaar te zijn. Online en offline. En dan kies je gewoon de manier die het beste bij je past, waar je je lekker bij voelt. Vanuit jouw waarde(n). Dan kan er nooit sprake zijn van een gemiste boot.

Petra - Toffe Ondernemers Nederland
Shares

 

Meer zichtbaar zijn? Vraag je klanten om een review. Hoe je dat doet vind je in dit e-book.

Shares
Share This